Di sini tempat kita bertamu untuk meluahkan yang berbuku..jika ada apa-apa isu, sila temui Kaunselor anda itu..~Cikgu Sekadar Membantu...pilihan di tangan kamu. Semoga Allah membantumu..~ amin.

Wednesday, February 18, 2009

Pakej Team Building


CADANGAN PAKEJ PROGRAM “TEAM BUILDING” KOLEJ KOMUNITI
1. SLOT 1 : MEDAN TERAPUTIK
MASA : 2 JAM
MATLAMAT : Melahirkan kejelekitan dan keselesaan di kalangan para peserta

2. SLOT 2 : BICARA ILMU 1
MASA : 2 JAM
TAJUK : BUDAYA KERJA CEMERLANG

3. SLOT 3 : WE ,YOU or ME ?
MASA : 2 JAM
MATLAMAT : Melahirkan staf yang ‘berperanan ‘dalam kerja berpasukan

4. SLOT 4 : BICARA ILMU 2
Masa : 2 JAM
TAJUK : PERANAN DAN TANGGUNGJAWAB PENJAWAT AWAM/ BEKERJA SEBAGAI SUATU IBADAH

5. SLOT 5 : PESONA 1
Masa : 2 JAM

6. SLOT 6 : PESONA 2
MASA : 2 JAM

7. SLOT 7 : SEAL WITH A KISS
MASA : 2 JAM

0 comments:

Dia berkata kepada para sahabat,"Sesungguhnya aku telah mengatur urusan kamu, tetapi aku bukanlah org yg paling baik di kalangan kamu maka berilah pertolongan kepadaku. Kalau aku bertindak lurus maka ikutilah aku tetapi kalau aku menyeleweng maka betulkan aku!" ~Abu Bakar assiddiq